NOTIS

PERINGATAN!!!!

semua gambar kebanyakan ihsan dari Google, yang aku bahasakan sebagai pak cik gugle, kalau ada aku terambil dari private belog, selalu aku akan creditkan kepada mereka, kadang-kadang ada juga gambar itu dari simpanan aku sendiri.
so......

ambil apa yang korang nak dari blog ni, TAPI give n take la, dah ambil sila promote skit blog ni keyh?? kalau nak letak iklan kat sini sila tinggalkan link nanti aku promote. ingat!!! GIVE N TAKE bubye... selamat berblog~~~

Follow me I will follow U

Friday, January 10, 2014

ACAM by Yusnida Tajudin

Terbaru dari ladang!!!

credit to seorang kawan yang baru melawat penulis, dan membawa buah tangan yang sangat la spesial untukku.. terharu, terkejut, dan terbangga kejap. lebih kurang seminggu dua terperuk aje novel ini dimeja, tiba satu hari mood membaca sudah tiba, maka selama empat ke lima jam berterusan meneruskan bacaan sehingga habis. 

sangat tidak mengecewakan apabila novel pertama yang dibaca 2014. walaupun sakit hati dengan pengakhiran watak Qaid, tapi ke'sweet'an Dzil membuatkan aku tersenyum sampai esok pagi. walaupun aku tak berapa berkenan dengan watak ACAM tapi aku sangat admire dengan dua watak utama lelaki idaman malaya tu. for sure realiti Qaid dan Dzil tak pernah kujumpa lagi, separuh mereka mungkin ramai. wakakakakka...


tak perlu cerita banyak, novel yang banyak dengan pengajaran, lebih baik dari Biar Cinta Bertaburan. mungkin boleh ditambah baikkan lagi untuk novel seterusnya, remaja diluar sana mungkin boleh ambil pengajaran dari cerita ini. 


 




Sila jangan cemburu yer? dapatkan novel terbaru dari Yusnida Tajudin dari penerbit Love Novel, kalau nak tanda tangan beliau sila lah melawat Facebook beliau yusnida tajudin pujuk-pujuk cara nak dapatkan cara tanda tangan beliau. wink...



sedikit review yang ada pada belakang novel :


“Kalau cinta katakanlah… tidak aku terus gelisah… kalau diam manaku tahu”
Orang kata, dari mata turun ke hati, dari hati lahirlah cinta.  Kadang-kadang cinta tu hadir tak perlu pun ada penyebabnya kerana cinta itu hanya perlu ada dua hati dan dua jiwa yang merasainya.
“Kalau kau tanya, siapa yang bertahta di hati aku, aku sendiri tak punya jawabnya.  Kalau kau tanya, kenapa aku pilih dia.. aku sendiri pun tak punya jawapan untuk soalan itu.  Aku cuma tahu, setiap kali aku disapanya, hati ini rasa terlalu dekat padanya, setiap kali wajahnya melingkari pandanganku, jiwa ini rasa sudah dimilikinya.” ~ Acam.
“Mungkin di mata mereka kau hanya gadis biasa, tapi di mata aku kau sangat istimewa.  Hanya aku yang tahu di mana letaknya keistimewaanmu sehingga mampu membuatkan hatiku berdegup kencang tiap kali mengingatimu” ~ Dzil
“Aku mahu rasa kasih itu lahir sendiri tanpa perlu memaksa dirimu.  Aku mahu hatimu sepenuhnya dan kerana ini aku tidak mahu terus memaksamu menerimaku.  Biarpun aku bukan pilihanmu, aku akan tetap terus mencintaimu kerna kadangkali cinta tak bermakna memiliki …”  Qaid.
Sukar untuk menebak siapa yang akan bertahta di hati Acam, gadis kasar dan ala-ala tomboy yang sering lepas laku.  Mulutnya berbisa apabila bersuara tapi di hati ada taman bunga yang terentang luas.  Kehadiran Dzil, jejaka yang sering mengganggu hidupnya membawa hura hara di hati Acam.  Semakin dia menjauh, semakin Dzil mendekat dengan bermacam-macam kerenah. 
Dalam hati berperang dengan perasaan, hadir pula Qaid, Shah dan Faizal yang cuba merebut hati Acam.  Akan terbukakah hati gadis itu untuk mereka atau haruskah dia melangkah pergi meninggalkan kesemuanya. 


1 comment:

  1. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi www.asianbet77.com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
    - Bonus Mixparlay .
    - Bonus Tangkasnet setiap hari .
    - New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : melasian77cs@gmail.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    asianbet77.com

    Download Disini

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...