NOTIS

PERINGATAN!!!!

semua gambar kebanyakan ihsan dari Google, yang aku bahasakan sebagai pak cik gugle, kalau ada aku terambil dari private belog, selalu aku akan creditkan kepada mereka, kadang-kadang ada juga gambar itu dari simpanan aku sendiri.
so......

ambil apa yang korang nak dari blog ni, TAPI give n take la, dah ambil sila promote skit blog ni keyh?? kalau nak letak iklan kat sini sila tinggalkan link nanti aku promote. ingat!!! GIVE N TAKE bubye... selamat berblog~~~

Follow me I will follow U

Wednesday, January 9, 2013

Review Drama Korea { Shut Up Flower Boy Band }









 Shut up flower boy band, cerita mengisahkan ahli muzik yang sarat dengan elemen persahabatan. pertama kali cerita yang tak expose sangat pasal perempuan, walaupun konflik cerita ni memang disebabkan perempuan, tapi ia menunjukkan cara mereka nak atasi masalah tanpa melibatkan pergaduhan antara sahabat, sehingga boleh memecah belahkan antara satu sama lain. walaupun cerita ini nampak kasar, tapi kalau di perhati betul-betul, mereka lebih lembut dari kebanyakan remaja lain. permasalahan yang dialami oleh setiap watak mempengaruhi perlakuan mereka.

 part ni memang jahat, hahahah tapi sweet jer, ada aura masing masing. Byung He yang paling depan tu memang menjadi sangat. walau pun cameo, tapi watak dia berkesan.




wahhh.. aku paling suke dia, muka jahat, tapi suara macho giler, ini baru macho.. wakakakakka...


psttt: selalu sangat dikaitkan dengan FLOWER BOY.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...