NOTIS

PERINGATAN!!!!

semua gambar kebanyakan ihsan dari Google, yang aku bahasakan sebagai pak cik gugle, kalau ada aku terambil dari private belog, selalu aku akan creditkan kepada mereka, kadang-kadang ada juga gambar itu dari simpanan aku sendiri.
so......

ambil apa yang korang nak dari blog ni, TAPI give n take la, dah ambil sila promote skit blog ni keyh?? kalau nak letak iklan kat sini sila tinggalkan link nanti aku promote. ingat!!! GIVE N TAKE bubye... selamat berblog~~~

Follow me I will follow U

Tuesday, December 11, 2012

Sha & Shah { Sha Ibrahim }




Sha dan shah ni dua sahabat karib yang berkawan sejak kecil, ikatan persahabatan mereka di lanjutkan ke arah perkahwinan yang tidak di sangka sangka, kerana menurut shah ikatan itu hanyalah untuk menyelamatkan dirinya. tapi berlainan buat Sha yang dalam diam memang sukakan shah, walaupun perangai hantu playboy kuat dalam dirinya itu. tapi apa boleh buat, hanya sha yang kenal shah. semua rahsia shah memang dalam kepala sha.

awal perkahwinan memang macam tipikal novel kahwin kontrak yang biasa kita baca, mungkin sebab genre macam ni lebih menarik minat pembaca so, banyak writer akan cuba olahkan dasar cerita sebegitu, bagi aku penulis ini bijak memasukkan unsur-unsur agama, romantik komedi yang memang menjadi punchline pembaca yang nak kan hiburan apabila membaca, walau pada realitinya mungkin perkara yang di olahkan itu jarang berlaku. tapi apa ada kisah? janji jalan cerita menarik dan membuai buai perasai pembaca.

bergelar isteri kepada Shah yang playboy membuatkan sedikit sebanyak sha menanggung segala kesalahan dan kecurangan yang di lakukan, nasib lah hanya dia yang faham shah. semua gosip memang pandai di tepis. namun lama kelamaan dia mula terasa bosan dan penat dengan semua itu. di sini la bermula konflik bila mana shah menyedari yang sha adalah cinta hatinya. macam macam perkara sedih yang menimpa sha.

masa aku baca novel ni, sampai satu tahap aku duk berangan kalau la ada wanita yang sabar dan tabah macam si sha ini, alangkah bagusnya. yang si shah pula memang stok nak kene pelangkung dengan kasut je, playboy la sangat, kahwin semata mata nak selamatkan diri supaya lebih senang untuk berfoya-foya. 

Novel yang berhalaman sebanyak 761 muka surat ini berbaloi di beli dan di baca. untuk peminat novel kahwin kontrak sha & shah memang terbaik. korang juga boleh lawat blog penulis itu sendiri, selain update novel terbaru dari beliau. so lawat lah blog, INI KARYA SYA SHA IBRAHIM



5 bintang juga untuk Sha Ibrahim









  

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...