NOTIS

PERINGATAN!!!!

semua gambar kebanyakan ihsan dari Google, yang aku bahasakan sebagai pak cik gugle, kalau ada aku terambil dari private belog, selalu aku akan creditkan kepada mereka, kadang-kadang ada juga gambar itu dari simpanan aku sendiri.
so......

ambil apa yang korang nak dari blog ni, TAPI give n take la, dah ambil sila promote skit blog ni keyh?? kalau nak letak iklan kat sini sila tinggalkan link nanti aku promote. ingat!!! GIVE N TAKE bubye... selamat berblog~~~

Follow me I will follow U

Tuesday, December 18, 2012

Riveiw Drama Kpop Survival




 Cerita ni antara drama terbaru sekarang, berkisar tentang anak muda yang mengejar populariti melalui bidang nyayian. kalau korang perasan ada seorang perempuan dalam kumpulan ini yang menyamar menjadi lelaki. mungkin cedok dari he's beautiful kot? tapi tak kisah la, sebab jalan cerita dia berbeza walaupun masih lagi mempunyai basic yang sama iaitu nyayian. aku tak membanding, sebab selera masing masing berbeza, KPOP ini lebih moden dan trendy.

 

 Walaupun dibarisi ramai pelakon yang kacak kiut dan berbakat dalam bidang nyayian, tapi masih lagi tak dapat menandingi hero yang semakin meningkat naik Park Woo hyun. hurmmm masing masing mempunyai bakat semula jadi dalam nyayian. so aku tak rasa annoying sangat apabila part mereka menyanyi, tapi tak pernah lagi la aku tengok pelakon mereka buat-buat kalau melakonkan sesuatu watak. kalau tak silap mereka memang dilatih menyanyi kalau melakonkan watak penyanyi. begitulah sebaliknya. silap-silap bermula sebagai pelakon tapi terkenal sebagai penyayi.







Ji Seung Yeon lakonan Go Eun Ah, memang comel, dia ada karakter tersendiri dalam membawa watak sebagai lelaki, sikapnya yang terbuka dan happy go lucky membuatkan dia memang tidak asing dikalangan lelaki lelaki lain dalam drama ini. nampak ngam sangat. sekali tengok mungkin tak perasan yang dia memang perempuan. 

 



sweet part. agak sesuai, gandingan mereka berdua, walaupun pada mulanya aku rasa mereka lebih sesuai sebagai pasangan adik beradik tiri. untuk couple memang tak berapa best. mungkin sebab jalan ceritanya memang fokus kepada bidang nyayian yang menjadi target utama mereka. percintaan mereka sedikit tenggelam, tapi masih ada adegan adegan romantik komedi yang akan menambata hati penonton.







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...