NOTIS

PERINGATAN!!!!

semua gambar kebanyakan ihsan dari Google, yang aku bahasakan sebagai pak cik gugle, kalau ada aku terambil dari private belog, selalu aku akan creditkan kepada mereka, kadang-kadang ada juga gambar itu dari simpanan aku sendiri.
so......

ambil apa yang korang nak dari blog ni, TAPI give n take la, dah ambil sila promote skit blog ni keyh?? kalau nak letak iklan kat sini sila tinggalkan link nanti aku promote. ingat!!! GIVE N TAKE bubye... selamat berblog~~~

Follow me I will follow U

Thursday, December 13, 2012

Review You're Beautiful Korean Drama { love Jang Geun Suk }


 
 Kisahnya bermula apabila sister Go Mi  Nyu, terpaksa menggantikan kembar lelakinya untuk masuk ke sebuah band nyayian sebagai Go Mi Nam, dengan kata lain menyamar menjadi lelaki









memang ditakdirkan hidup dia dikelilingi lelaki kacak dalam kumpulan populor A.N. J. E. L yang di sertai hwang tae kyun, Kang Shin Woo dan Jeremy yang rata rata menjadi kegilaan peminat perempuan terutamanya, demi menyelamatkan abang kembarnya dia terpaksa bertahan dengan segala dugaan dan cabaran bersama 3 lelaki. dalam masa yang sama menjalankan misi untuk mencari ibu kandung mereka yang hilang.








Serius aku memang suka sangat Jang geun suk, sebab aku rasa dia memang sangat pandai variasikan watak dia, sekejap baik, sekejap sweet, sekejap lagi cute, pastu romantik habis.. memang terbuai buai la kalau dia berlakon, terutama dengan park shin hye ni, memang sangat sesuai, cocok banget.. tak caye korang cuba tengok gambar kat bawah ni. variasi la.. tapi aku paling suka time dia ni serius. aura dia tu.. bikin dug dug jantung jer.. hikhikhik..








tengok.. serius.. tapi cool habis.. hensem giler la.. waaaaaa



 kisah dia memang la tentang ANJEL ni, tapi kisah cinta empat segi antara mereka berempat ini sangat lah menarik di garap oleh penulis, walaupn pada awalnya aku sangkakan cerita ni mungkin fokus pada hero dan heroen saja, tapi lain pula jadinya. kemunculan Yo he yi mengucar kacirkan segalanya.



 
 walaupun bila tae kyung tahu rahsia sebenar go mi nam yang pada awalnya dia sendiri ugut nak bagi tahu semua orang, entah mengapa dia tetap rahsiakan semua itu.


 part ni sangat cute bila mereka bertiga sanggup masakkan untuk mi nam. baik korang tengok,
kelakar sangat. op kos la paling cute ialah Hwang Tae Kyung.


 ini Jeremy ( lee Hong Ki ) seorang yang periang, dia yang mula serasi dengan Mi nam, tapi lama kelamaan dia mula suka kan Mi nam yang di sangka lelaki, perwatakannya dalam filem ini memang sangat comel sesuai dengan dia.

 Jung yong Hwa, dia sebagai Kang Shin Wo, orang yang mula mula sedar siapa Mi nam, tapi sengaja di rahsiakan sebab dia dalam diam dah jatuh cinta dengan Minam, ada banyak perkara sedih berlaku pada lelaki ini, memang sedih habis.






 Park Shin Hye yang melakonkan watak Go Mi Nam/Nyu, memang menyerlah la, walaupun masa watak sebagai lelaki dia masih nampak ayu, tapi beliau memang lebih sesuai dengan imej rambut pendek, sangat serasi, nampak lebih comel berganda ganda.



 cerita ni aku ulang tengok 3 kali, memang tak jemu la, sebab kalau aku tengah marah ke sakit hati ke kat opis, aku review la balik drama ni, bila tengok watak dalam cerita ni buat mood aku kembali ok. hihihi...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...