NOTIS

PERINGATAN!!!!

semua gambar kebanyakan ihsan dari Google, yang aku bahasakan sebagai pak cik gugle, kalau ada aku terambil dari private belog, selalu aku akan creditkan kepada mereka, kadang-kadang ada juga gambar itu dari simpanan aku sendiri.
so......

ambil apa yang korang nak dari blog ni, TAPI give n take la, dah ambil sila promote skit blog ni keyh?? kalau nak letak iklan kat sini sila tinggalkan link nanti aku promote. ingat!!! GIVE N TAKE bubye... selamat berblog~~~

Follow me I will follow U

Sunday, December 30, 2012

Review Drama Korea Faith






Serius aku tahu peminat cerita korea akan tengok cerita ni sekiranya nama LEE MIN HO terselit sebagai hero. alahhh.. jangan tipu n malu, aku tahu, sebab aku pun macam tu. masa mula mula teaser keluar aku memang dah selok sangat dah,, tak sabar nak tunggu dan tengok muka cute si lee min ho ni, lepas CITY HUNTER cerita inilah pengubat rindu aku.. wakkakaka... sebenarnya kalau ikutkan aku ni bukan suka sangat cerita cerita history ni, zaman lama, tapi disebabkan jalan cerita yang menarik tambah pula pelakonya si cute ini maka dengan berkobar kobar menontonya.. kikikiki..


 kisahnya bermula apabila general Woo Dal Chi iaitu Choi young yang terlalu setia kepada raja yang memerintah. sanggup melakukan apa sahaja asalkan ia arahan rasmi diraja. Choi Young mengembara ke dunia lebih kehadapan menculik seorang pakar kosmetik untuk tujuan menyelamatkan isteri raja. pelbagai perkara berlaku, tanpa mereka sedari mereka telah merubah sejarah dunia yang selari dengan mereka. aku tabik spring kat writer cerita ni. sungguh bijak skrip dan jalan cerita yang di buat.




 


kalau ikutkan aku tak bape suka heroen ni, sebab nampak tua, tapi dia semakin comel kalau semakin nak sampai ke episod terakhir, kalau tak caye baik korang tengok cerita ni, gandingan diorg memang nampak cute sangat dengan perwatakan choi young yang sangat lah kool itu.. hahahahha.. oh!akumemanggiledia...

cerita panjang pun tak guna, kali ni aku nak biar gambar yang berbicara, sambil cuci mata tengok wajah cute lelaki ini.. heheheheheheh 

memang la sangat comel,
tak senyum pun still comel..
kool
sweet
apa lagi? semua la??
hahahahhaha



 walaupun nampak sedikit chubby di sini,, tapi tetap hensem.. kan kan kan???









last but not least,,, tengok,, hanya dalam drama Faith,
wahhh tengok la muka matang dia.. hensem giler.








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...