NOTIS

PERINGATAN!!!!

semua gambar kebanyakan ihsan dari Google, yang aku bahasakan sebagai pak cik gugle, kalau ada aku terambil dari private belog, selalu aku akan creditkan kepada mereka, kadang-kadang ada juga gambar itu dari simpanan aku sendiri.
so......

ambil apa yang korang nak dari blog ni, TAPI give n take la, dah ambil sila promote skit blog ni keyh?? kalau nak letak iklan kat sini sila tinggalkan link nanti aku promote. ingat!!! GIVE N TAKE bubye... selamat berblog~~~

Follow me I will follow U

Tuesday, December 11, 2012

Prince Charming



Masih lagi riview pasal Novel, esok aku akan Riview pasal drama korea pulak, sabar yer~~

PRINCE CHARMING.

sangat sesuai la dengan tajuk dia tu, cerita yang berlatar belakangkan zaman sekolah, kisah carta prince charming masa zaman sekolah, kalau ikutkan zaman kita sekolah dulu tentu ada carta yang di listkan oleh setiap pelajar perempuan dimana senarai tersebut adalah senarai nama pelajar lelaki yang paling menjadi pujaan semua pelajar perempuan la.

 kisahnya bermula apabila NURUL izzati ( heroen la tu ) telah koyakkan carta prince charming di sekolahnya yang di katakan mempunyai legenda tersendiri, lebih menakutkan apabila ia dikatakan misteri dan ada sumpahan di sebaliknya, berlaku satu kejadian yang membuatkan Nurul merasakan ia benar benar akibat dari sumpahan tersebut, sejak dari itu prince charmingnya adalah orang yang telah selamatkannya dari kejadian tersebut, malangnya orang yang di tunggu tidak muncul tiba, lain pula berlaku apabial dia bertemu NAZRUL. ada sesuatu pada watak nazrul ni yang sangat menarik di garap oleh RATU BULAN. terbaek la untuk cik ratu.

aku suka cerita ni sebab mungkin jalan cerita dia lain dari cerita cinta remaja yang biasa ada kat pasaran sekarang. imaginasi cik ratu mungkin tak tercapai akal aku, sebab watak NAZRUL tu, kenapa dengan NAZRUL? ha.. kene la baca buku tu sampai habis, mesti korang faham apa yang aku cakap. baca dulu keyh? nanti komen la kat sini,



link untuk rujukan awal : BEST SELLER PRINCE CHARMING






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...