NOTIS

PERINGATAN!!!!

semua gambar kebanyakan ihsan dari Google, yang aku bahasakan sebagai pak cik gugle, kalau ada aku terambil dari private belog, selalu aku akan creditkan kepada mereka, kadang-kadang ada juga gambar itu dari simpanan aku sendiri.
so......

ambil apa yang korang nak dari blog ni, TAPI give n take la, dah ambil sila promote skit blog ni keyh?? kalau nak letak iklan kat sini sila tinggalkan link nanti aku promote. ingat!!! GIVE N TAKE bubye... selamat berblog~~~

Follow me I will follow U

Saturday, December 15, 2012

HELLO Mr. Perfect { Waniey Zakaria }


Dah nama tajuknya pun mr, perfect. jadi jalan cerita memang la berkisarkan si hero yang sangatlah cerewet dan mementingkan kesempurnaan, IZZUL ISLAM kacak, bergaya, kaya dan ternama. tapi tak semua lelaki sepertinya romantik. dia terlalu membosankan, ulat buku dan workholic orangnya, namun cintanya hanya pada ain. walaupun setelah di kecewakan ain, dia tetap setia pada cintanya yang satu.

gara-gara langkah bendul yang merupakan adat entah apa apa oleh papanya membuatkan mereka menjalankan rancangan tak masuk akal, tapi rancangan itulah yang menemukan izzul dengan Alya, cinta sejati lelaki itu, perkahwinan mereka yang bukan  berlandaskan membuatkan kehidupan mereka tidak tenang, Izzul masih sayangkan Ain, Alya ada menyimpan rahsia tersendiri. pengorbanan alya tidak langsung meruntuhkan ego Izzul. walaupun pada dasarnya memang ada bibit-bibit cinta kepada alya, ego izzul terlalu tinggi membuatkan alya lelah, kejadian hitam yang menimpa mereka membuatkan alya merajuk melarikan diri,

pabila izzul mula sedar perkara yang sebenar perlbagai cara dilakukan untuk memujuk hati Alyanya, kat sini la aku rasa novel ni mula membuatkan hati aku semakin berminat unutk baca. jalan cerita memang seperti cerita kahwin kontrak yang lain, romantik komedi, tapi masih dalam carta selamat. elemen suami isteri yang sentiasa hadkan perasaan mereka membuatkan cerita ni adakalanya membuatkan aku rasa sedih, pilu dengan nasib alya, sebal dengan sikap Izzul, pape pun KAKI NOVEL memang mementingkan HEPY ENDING, tapi korang tetap kena dapatkan novel ini jugak, kena tahu macam mana cara si izzul memikat semula hati Alya, dan ada satu rahsia yang korang kena tahu pasal si izzul ni, so, apa lagi baik dapatkan sekarang..





2 comments:

  1. Best sgt novel nih!!! dah beli da..shika rekomenkan kat org lain pi beli hahaha btw lieza dah beli novel "Sebenarnyer Saya Isteri Dia"? Try review yang tu plak hehehe

    ReplyDelete
  2. o.. tulisan siapa yer? shika review la.. nanti link kat sini, boleh promote blog shika pula? amacam? hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...