NOTIS

PERINGATAN!!!!

semua gambar kebanyakan ihsan dari Google, yang aku bahasakan sebagai pak cik gugle, kalau ada aku terambil dari private belog, selalu aku akan creditkan kepada mereka, kadang-kadang ada juga gambar itu dari simpanan aku sendiri.
so......

ambil apa yang korang nak dari blog ni, TAPI give n take la, dah ambil sila promote skit blog ni keyh?? kalau nak letak iklan kat sini sila tinggalkan link nanti aku promote. ingat!!! GIVE N TAKE bubye... selamat berblog~~~

Follow me I will follow U

Friday, December 14, 2012

Bisikan Kata Hati { dila dyna }

Novel terbaru Dari KAKI NOVEL, kulit novel yang menarik perhatian, warna biru lembut mendamaikan hati pembaca, cerita ini masih berkisar kahwin paksa, antara Aiman Syakiri dengan Laila Marlisa yang merupakan adik kepada arwah tunang Aiman syakiri. disebabkan cinta yang sangat mendalam terhadap laili kakanyna laila, aiman melayan isterinya laila dengan buruk sehingga si laila merajuk hati dan membawa hati ke luar negara. pelbagai kata kata tidak enak yang  dilemparkan kepada laila membuatkan gadis itu menjerut rasa.

4 tahun berlalu, apabila pulang ke tanah air buat pertama kali mereka terjumpa membuatkan bibit cinta bermula, walaupun pada awalnya aiman syakiri menafikan semuanya namun pelbagai kejadian yang berlaku kepada mereka sedikit sebanyak menguji keimanan lelaki itu.

saat mereka mula dilimpahkan kebahagiaan kehadiran Emelda menguji cinta mereka, pada aku emelda sangat kejam dalam novel ni, macam macam cara yang dilakukan untuk mendapatkan pujaan hati. kalau ikutkan jalan cerita memang diolah dengan manarik dan kadang kala kita akan marah dengan aiman syakiri, kadangkala kesian pun ada.

aku paling tertarik dengan teka teki antara aiman syakiri dengan laila,

kalau dua batang kayu disatukan dengan paku,
dua biji batu disatukan dengan  simen,
dua hati disatukan dengan apa?



kalau ada dikalangan korang yang dah baca, sila la bagi  jawapan, sungguh, jawapannya menyentuh kalbu, credit pada dila dyna. 
 




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...